hreflang="uk-UA"

Комплексна підтримка та обслуговування корпоративної ІТ-інфраструктури

У зв'язку з нестачею кваліфікованих фахівців через воєнний конфлікт, послуги VERNA з підтримки ІТ-інфраструктури підприємств стали надзвичайно корисними та ваговими для забезпечення безперебійної роботи інфраструктури на підприємствах. Зараз ми маємо багато звернень від клієнтів щодо послуг з ІТ-підтримки.

Комплексна підтримка та обслуговування корпоративної ІТ-інфраструктури - це гарний вихід для підприємств в умовах нестачі власних фахівців.

VERNA вже багато років спеціалізується на підтримці ІТ-інфраструктури замовників на всій території України та має великий досвід. Наші фахівці завжди в курсі новітніх технологій і тенденцій у галузі. Це означає, що, співпрацюючи з нами, клієнт може бути впевнений у своєчасному оновленні та оптимізації інфраструктури компанії. Ми забезпечуємо надійну та ефективну ІТ-підтримку, роблячи акцент на якість обслуговування в умовах обмежених ресурсів.

ІТ-інфраструктура охоплює багато сфер, включаючи мережеве обладнання, сервери, програмне забезпечення, робочі місця користувачів, системи зберігання даних, джерела безперебійного живлення (ДБЖ) та резервного зв'язку, кібербезпеку та багато іншого. Наявність внутрішніх співробітників, які зможуть оволодіти всіма цими аспектами, може бути дорогою, нераціональною та складною справою. У випадку непередбачуваних проблем або потреби в масштабуванні ІТ-інфраструктури внутрішній спеціаліст може виявитися не в стані задовольнити потреби компанії.

Що підтримує VERNA

робочі місця користувачів

системи відеоспостереження

бухгалтерські та поштові системи

стороннє програмне забезпечення

структуровані кабельні системи (СКС)

системи контролю доступу та антикрадіжні системи

сервери та ІТ-обладнання

джерела безперебійного живлення (ДБЖ) та резервного зв'язку

інші інфраструктурні системи для підприємств та офісів

Ми налаштовуємо та адмініструємо сервери, включаючи операційні системи Windows, Linux та Unix, системи зберігання даних (SAN), а також підтримуємо мережеве обладнання, таке як локальні мережі (LAN), бездротові мережі (Wi-Fi), глобальні мережі (WAN), IP-телефонія в контакт-центрах та інші мережеві рішення.

Наші послуги включають в себе віддалену підтримку користувачів, а також технічне обслуговування та ремонт обладнання на місці.

Ми можемо надавати послуги за абонентською платою або на разовій основі, що дозволяє економити витрати.

Чому найм спеціалізованої компанії може бути більш вигідним рішенням

Питання про те, чи варто наймати внутрішнього фахівця з управління ІТ-інфраструктурою чи звернутися до досвідченого підрядника та передати власну інфраструктуру на аутсорсинг чи аутстаффінг, що надасть відповідні послуги, і раніш часто стояло перед компаніями.

Якість обслуговування - основна перевага

Якість обслуговування є визначальним фактором при виборі партнера для підтримки ІТ-інфраструктури. Забезпечення стабільної роботи систем, своєчасної реакції на запити та активного моніторингу стану ІТ-інфраструктури - гарантія успішної роботи бізнесу. VERNA забезпечує високий рівень технічної підтримки та експертного консультування. Наші фахівці постійно проходять навчання та мають відповідні сертифікати.

Чітке виконання SLA як засіб контролю

Угоди про рівень обслуговування (SLA) визначають параметри обслуговування та встановлюють очікувані стандарти. Чітке виконання SLA є важливою складовою забезпечення якості послуг. Служба технічної підтримки VERNA розробляє SLA індивідуально для кожного клієнта та систематично контролює його виконання, щоб уникнути можливості відхилень від стандартів і оперативно реагувати на них.

Індивідуальний SLA та вимоги

VERNA враховує різні вимоги та обсяги обладнання для кожного замовника. Кожна угода з підтримки ІТ-інфраструктури та користувачів у нас індивідуальна, враховуючи унікальні потреби клієнтів та обсяги інфраструктури.

Крім того, VERNA виконує різні рівні обслуговування (SLA) для кожного замовника відповідно до їхніх конкретних вимог та очікувань.

Фінансова компенсація за порушення термінів обслуговування

Забезпечення передбачуваності у співпраці включає в себе аудит та існуючі механізми фінансової компенсації за порушення термінів обслуговування, зазначених у SLA. Це дозволяє підприємствам бути впевненими в тому, що їхні потреби в обслуговуванні будуть задоволені своєчасно та на високому рівні.

Прозорість умов обслуговування

Ми працюємо над тим, щоб умови обслуговування були максимально чіткими та зрозумілими для обох сторін. Прозорість умов дозволяє уникнути непорозумінь і конфліктів.

Економія

Утримання штатних співробітників з підтримки ІТ-інфраструктури може бути значно дорожче, ніж робота із зовнішньою компанією та наймання фахівців для аутсорсингу та аутстаффінгу. На постійного співробітника поширюються витрати не тільки на зарплату та податки, але і витрати на навчання, обладнання та багато інших додаткових витрат.

Як працює служба підтримки ІТ-інфраструктури

Перед тим, як взяти на обслуговування інфраструктуру підприємств, спеціалісти VERNA проводять аудит та ретельно налаштовують фізичний порядок на робочих місцях користувачів та інфраструктурі. Це включає в себе ведення кабельного хаосу в організований стан, систематичне розташування кабелів в спеціальних організаторах та забезпечення безпеки та легкості доступу до необхідних з'єднань.

Наші кваліфіковані фахівці проводять постійний моніторинг ІТ-інфраструктури для забезпечення її доступності та продуктивності, а також своєчасного виявлення можливих системних помилок. Ми також відповідаємо за правильність резервного копіювання даних.

Ми надаємо нашим клієнтам рішення для оптимізації обчислювальних ресурсів та підвищення продуктивності системи, допомагаємо в налаштуванні їхньої інфраструктури. При необхідності ми залучаємо профільних фахівців.

Наш менеджер проєктів підтримує постійний зв'язок з клієнтом для вирішення питань технічного обслуговування та регулярно надає звіти про стан інфраструктури.

Переваги співпраці з VERNA

Працюємо на всій території України

У нас є команда фахівців, які охоплюють всю територію України. Це означає, що ми можемо підтримувати та обслуговувати наших клієнтів за єдиною угодою та стандартною ціною, що надзвичайно зручно для підприємств з територіально-розподіленою мережею.

Висока кваліфікація

VERNA забезпечує доступ до широкого спектру висококваліфікованих фахівців, готових надавати обслуговування обладнання відповідно до найкращих практик та методологій ITIL/ITSM, забезпечуючи надійність та ефективність інфраструктури для клієнтів. Наші спеціалісти постійно удосконалюють свої навички через проходження навчання та отримують відповідні сертифікати.

Безпека

У нас є спеціалізований досвід та знання в галузі інформаційної кібербезпеки. VERNA орієнтована на забезпечення захисту інформації, даних та інфраструктури. Перед початком роботи ми завжди підписуємо угоду про нерозголошення інформації з клієнтом, щоб забезпечити конфіденційність інформації.

Понад 20 років досвіду

VERNA бере на себе всі технічні обов'язки, пов'язані з інформаційною інфраструктурою наших клієнтів, вже 23 роки! У нас є клієнти, які не потребують власного ІТ-відділу або системного адміністратора, оскільки наші спеціалісти виконують всі необхідні ІТ-завдання.

Наші кейси з підтримки ІТ-інфраструктур

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію