hreflang="uk-UA"
Ми пропонуємо послуги з аутсорсингу ІТ-підтримки, які включають обслуговування різноманітного обладнання, встановлення мереж, постачання ІТ-обладнання та налаштування.
Компанія дотримується найкращих практик з методології ITIL/ITSM при обслуговуванні, що дозволяє зменшити витрати замовника на технічну підтримку.
Комплексне обслуговування можна замовити на всій території України за єдиним стандартом якості та ціни.
Компанія готова надати послуги 1 та 2 ліній підтримки та закріплених менеджерів проєкту. Сервісні інженери VERNA атестаційно підтверджують свою авторизацію та розвивають технічні компетенції відповідно до вимог нормативів та стандартів замовників.
• доступність висококваліфікованих ІТ-фахівців в будь-якому місці України протягом короткого часу
• централізований контроль заявок для всіх об'єктів в одній службі підтримки користувачів
• регулярна звітність про кількість, типи, місцезнаходження звернень та час, витрачений на їх вирішення
• аналіз проблем та розробка рекомендацій для їх вирішення
• фінансовий контроль за умовами єдиного SLA, забезпеченого штрафними санкціями
• зниження капітальних витрат на підтримку та обслуговування ІТ-інфраструктури
• управління централізованою відповідальністю та документообігом
• простий та прозорий механізм бюджетування витрат на підтримку ІТ-інфраструктури територіально-розподілених філій
• звичайні комп'ютерні робочі місця
• стандартне програмне забезпечення для комп'ютерів
• телефонні апарати настільного типу (цифрові та аналогові)
• системи телефонного зв'язку на регіональному рівні, що включають кроси і комутатори
• серверне обладнання
• мережеве обладнання, таке як маршрутизатори, комутатори, точки доступу та модеми
• еквайрингове обладнання, встановлене в магазинах
• компоненти системи структурованого кабелювання (СКС)
• периферійні пристрої, наприклад, сканери, плотери, факс-апарати, цифрова фото- та відеотехніка, проекційне обладнання
• друкувальна техніка, така як багатофункціональні пристрої, принтери та копіри
• різні типи дизель-генераторів живлення без перерв
• інтернет-кіоски
• встановлення нових філій, мереж та інфраструктури робочих місць
• вирішення проблем та збоїв ІТ-обладнання
• обслуговування систем друку та управління витратними матеріалами
•модернізація обладнання, заміна комплектуючих та розхідників у ПК, ДБЖ, серверах
• переміщення робочих місць, мереж та серверної інфраструктури
• підтримка клієнтської сторони, включаючи додатки «клієнт-банк»
• ремонт непрацюючого обладнання, усунення дефектів та координація ремонту в СЦ виробника
• дефектація обладнання та видача відповідних документів для утилізації майна
• профілактичні роботи для всього спектру обладнання
• супровід операційних систем кінцевих користувачів та інсталяція первинного налаштування
• знищення даних
• аудит та інвентаризація ІТ-інфраструктури територіально розподілених об'єктів та підготовка відповідної документації
• крос-функції, включаючи управління проєктами, звітність про послуги та управління складами та логістикою
Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти