hreflang="uk-UA"
З розвитком бізнесу у ритейлера виникла потреба в автоматизації процесів ІТ на новому рівні, а разом із цим – підвищення рентабельності бізнесу. На момент початку проєкту в компанії використовувалася самописна система, яка не задовольняла вимогам ІТ-служби та бізнесу, оскільки була обліковим інструментом, а не системою автоматизації.
Підвищення рентабельності бізнесу найбільшого українського ритейлера "Суматра-ЛТД" (мережа магазинів "Космо") шляхом автоматизації процесів управління ІТ за допомогою інформаційної системи NaumenServiceDesk.
Фахівцями компанії VERNA було запропоновано рішення з автоматизації процесів управління ІТ – NaumenServiceDesk.
Одним із головних завдань проєкту стало забезпечення плавного переходу на новий інструмент автоматизації з реалізацією у новій системі функції обліку часу та якості роботи співробітників, а також пов’язаної з ним схеми мотивації. Це, зокрема, висувало серйозні вимоги до генератора звітів системи. Другим важливим завданням була необхідність створення єдиного регламенту та формату роботи підтримки офісних користувачів і співробітників торгових точок, відсутність якого на момент старту проєкту проявлялася у різнорідності процедур підтримки.
Проєкт виконувався фахівцями компаній NAUMEN і VERNA у досить стислі терміни: з моменту проведення первинного обстеження до запуску системи в дослідну експлуатацію у розпорядженні виконавців було близько 45 днів. NAUMEN спільно з партнером провів обстеження ситуації у замовника та надав допомогу в розробці основних документів за проєктом. На етапі запуску, у дослідну експлуатацію, постачальником було проведено навчання фахівців замовника роботі з системою, а також надано консультаційну допомогу.
Окрім реалізації стандартних завдань з організації єдиної служби ServiceDesk, що тепер забезпечує підтримку співробітників офісу та торгових точок, у ході проєкту виконана автоматизація процесів управління інцидентами, запитами на обслуговування, запитами на надання доступу та зміни у внутрішніх корпоративних ресурсах. Крім того, у Naumen Service Desk був реалізований процес з автоматизації внутрішніх регламентних робіт і взаємодії із зовнішніми постачальниками. Система також використовується для внутрішнього контролю на рівні ІТ, доручень і завдань.
Ми повністю задоволені результатами проєкту.
Побоювання, пов’язані з міграцією на нову систему з точки зору отримання звітності та системи мотивації, виявилися марними, оскільки процес обліку часу та якості роботи вдалося реалізувати у повному обсязі, і вже на етапі дослідної експлуатації відмовитися від старої системи.
Важливим результатом проєкту є також формалізація всіх процесів для обох категорій користувачів – для співробітників офісу та торгових точок.
Ігор Гімельфарб
Керівник департаменту ІТ
Компанія «Суматра-ЛТД» – найбільший український ритейлер, який володіє мережею магазинів і аптек «Космо» у 13 областях України.
До складу мережі «Космо» входить 125 роздрібних точок, що пропонують близько 18 000 найменувань товарів для краси та здоров'я різних цінових категорій. У компанії працює понад 1300 осіб, з них 500 – офісні співробітники, понад 40 осіб – спеціалісти ІТ-служби.
Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти