hreflang="uk-UA"
• Надання послуг віддаленої технічної підтримки для кінцевих користувачів;
• Усунення проблем із мережею та вирішення технічних питань;
• Онлайн-прийом заявок користувачів здійснюється через систему ZoHo CRM та в телефонному режимі;
• Допомога замовнику у взаємодії з технічною службою вендора для вирішення завдань;
• Моніторинг мережі здійснюється за допомогою системи Nagios.
• Надання послуг і обслуговування користувачів через віддалене підключення або Інтернет;
• Вирішення технічних питань у телефонному режимі;
• Супровід заявок на усунення несправностей (track open trouble tickets) та пошук рішень для їх усунення;
• Виявлення та усунення несправностей у IP-телефонії за допомогою програмних засобів захоплення і аналізу мережевих пакетів та журналів реєстрації подій на серверах;
•Тісна співпраця зі спеціалістами 2-ї та 3-ї ліній підтримки;
• Взаємодія із замовниками: надання інформації у відповідь на заявки та запити щодо продуктів і послуг;
• Діагностика і вирішення технічних питань із програмним забезпеченням, Інтернет-з'єднаннями, VoIP та іншими аспектами;
• Ідентифікація та ескалація проблем відповідно до пріоритетів.
Voice One Telecom надає on-site та віддалену підтримку, адміністрування та стратегічне планування технічних питань кінцевих користувачів. Компанія надає свої послуги таким галузям, як малий та середній бізнес, МВС, ДСНС, органи місцевого самоврядування, освіта.
Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти