hreflang="uk-UA"

Розширення функціоналу існуючого контакт-центру

ТОВ «ДТЄК»

Цілі проєкту

Основною метою було створення IVR (інтерактивного голосового меню) для «Гарячої лінії» відділу моніторингу якості послуг компанії ДТЕК Сервіс. Це дозволило автоматизувати обробку вхідних запитів клієнтів та підвищити ефективність взаємодії з користувачами.

Рішення

У компанії ДТЕК Сервіс було успішно реалізовано розширення функціоналу існуючого контакт-центру на базі Cisco Unified CCX 8.5. Впроваджено створення нової гілки IVR та модернізацію основної гілки IVR для зручнішої маршрутизації викликів.

У межах проєкту для інтелектуального менеджера маршрутизації викликів (IVR) був розроблений новий сценарій обробки вхідних дзвінків з інтеграцією до існуючих сценаріїв контакт-центру.

Доступ до нового сценарію здійснюється через основне голосове меню з вибором відповідного пункту. Сценарій включає детальний опис призначення, умови виконання (номер телефону, час доби тощо), блок-схему алгоритму та перелік груп агентів для обробки запитів.

Результати та переваги

Розширення функціоналу дозволило компанії ДТЕК Сервіс приймати інформацію щодо якості обслуговування внутрішніх клієнтів у цілодобовому режимі, що підвищило рівень задоволеності клієнтів та оперативність реагування на запити.

Використане обладнання та програмне забезпечення партнерів

Про замовника

ТОВ «ДТЄК» – найбільша приватна вертикально-інтегрована енергетична компанія України, чиї підприємства працюють у сферах видобутку та збагачення вугілля, генерації та постачання електроенергії, а також в альтернативній енергетиці та видобутку вуглеводнів. ДТЕК є енергетичним підрозділом Систем Кепітал Менеджмент (СКМ).

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію