hreflang="uk-UA"

Створення відмовостійкої мережевої інфраструктури для оператора call-центрів


Global Bilgi

Цілі проєкту


У зв’язку з розширенням масштабів обслуговування і зростаючими вимогами до якості послуг, компанія «Глобал Білгі» поставила завдання побудови сучасної мережевої інфраструктури. «Глобал Білгі» має досвід роботи з компанією «Астеліт» (торгова марка life:) з 2008 року та планує розширити свою присутність на українському ринку послуг call-центрів, орієнтуючись на клієнтів, які висувають високі вимоги до якості сервісу.

Особливі вимоги до рішення

Забезпечення безперервного функціонування мережевої інфраструктури та надання сервісів у цілодобовому режимі 24/7/365.

Особливі вимоги висуваються до забезпечення високого рівня безпеки бізнесу.

Проєкт передбачає виконання робіт у стислі терміни: побудову та запуск мережевої інфраструктури необхідно здійснити за 60 днів замість запланованих 120. Також важливою умовою є надання гарантійної та технічної підтримки мережевої інфраструктури.

Опис рішення

• Розподілена високопродуктивна мультисервісна IP-мережа з модульною архітектурою була розроблена проєктними командами VERNA та «Глобал Білгі».

• Рішення включає базові мережеві сервіси комутації та маршрутизації на основі технологій Cisco. Мережева інфраструктура «Глобал Білгі» охоплює розподілене ядро, модулі доступу, серверні ферми та модулі WAN.

• Компанія VERNA здійснила постачання обладнання, монтаж, налаштування та попереднє тестування у складі мережі.

• Впроваджена система комплексної мережевої безпеки Check Point із централізованим управлінням. Реалізовано захист периметра мережі, веб-з’єднань та внутрішню безпеку.

• Інсталяція, налаштування обладнання та перенесення мережевих сервісів виконані без переривання роботи call-центру «Глобал Білгі».

• Впроваджена мережева інфраструктура передана на обслуговування компанії VERNA.

Особливості рішення

• Підвищений рівень надійності послуг «Глобал Білгі» досягнуто завдяки створенню розподіленого ядра мережі та розміщенню мережевого обладнання Cisco в офісах компанії у Києві та Дніпрі.

• Використано взаємне резервування всіх критичних ресурсів мережевої інфраструктури, включаючи систему безпеки та роботу двох операторських центрів із загальною кількістю 500 агентів.

• Умови технічної підтримки прописані в угоді про рівень сервісу (SLA). Час реакції на інцидент (прибуття сервісного інженера «on-site») становить 4 години, термін відновлення працездатності – NDB (наступний робочий день).

Результати та переваги від реалізації проєкту

Створена мережева інфраструктура забезпечує компанії «Глобал Білгі» можливість надавати аутсорсингові послуги call-центру з високим рівнем безперервності та доступності для клієнтів із фінансового та телекомунікаційного секторів.

Завдяки ефективному використанню внутрішніх ресурсів інтегратора вдалося дотриматися стислі терміни реалізації проєкту, що дозволило замовнику почати експлуатацію впровадженого рішення вже через два місяці після початку робіт.

Відгук клієнта

Для нас і наших клієнтів дотримання високих стандартів якості сервісів має критичне значення. Тому, плануючи розширення на українському ринку, компанія «Глобал Білгі» поставила завдання забезпечити такий рівень сервісу, який буде затребуваний не тільки сьогодні, а й у майбутньому.
Ми вважаємо, що компанія-інтегратор VERNA як партнер проєкту суттєво допомогла нам наблизитися до вирішення цього завдання.

Іван Печерський, IT-менеджер «Глобал Білгі» в Україні

Використане обладнання та ПЗ партнерів

Про замовника

Компанія «Глобал Білгі» заснована в 1999 році, спеціалізація – оператор call-центрів. 100% акцій «Глобал Білгі» належить турецькому телекомунікаційному холдингу Turkcell.

Вона надає послуги аутсорсингу контакт-центрів та цифрові рішення для понад 80 міжнародних компаній.

На сьогодні Global Bilgi A.S. є провідною турецькою компанією у сфері управління взаємодією з клієнтами, займаючи 51% ринку послуг контакт-центрів у Туреччині. Компанія вийшла на український ринок у 2008 році як аутсорсинговий call-центр оператора life:). Наразі «Глобал Білгі» реалізує план розширення своєї присутності на ринку call-центрів України, залучаючи нових клієнтів.

У рамках нагородження «TOP 100 2009», організованого всесвітньо відомою організацією у сфері контакт-центрів «ContactCenterWorld.Com», компанія отримала визнання найкращою у своїй сфері, посівши перше місце в категорії «Найкращий Контакт Центр» і третє місце в категорії «Найкраща Аутсорсингова Компанія-партнер» у регіонах Європи, Близького Сходу та Азії.

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію