hreflang="uk-UA"
Щоб уникнути прямих втрат та експериментів з лояльністю клієнтів, особливо в години пік, інтелектуальне відеоспостереження рахує кількість людей та тривалість їх очікування.
Система моніторингу черг - це ефективний інструмент для оптимізації процесів обслуговування клієнтів в організації. Вона забезпечує постійний контроль за потоком відвідувачів, підвищуючи якість обслуговування та поліпшуючи загальний досвід клієнтів.
Система складається з відеокамер, направлених на касову зону, сервера та спеціалізованого програмного забезпечення, що дозволяє виявляти з відеопотоку камер покупців.
Камери спостереження фіксують області, де можуть утворюватися черги.
Система відеоаналітики розпізнає та відстежує присутність людей в заданих секторі касової зони.
Шляхом аналізу руху людей система визначає, як довго вони перебувають у черзі та як швидко вона рухається.
При досягненні заздалегідь зазначених граничних параметрів система негайно сигналізує адміністратору магазину. Адміністрація може оперативно залучати додатковий персонал для розвантаження роботи кас.
На основі зібраних даних система може генерувати звіти про час очікування покупців, середню тривалість очікування, а також сповіщати персонал у разі аномалій - занадто довгої черги, що може вказувати на проблеми. Налаштувати сповіщення можна з інформуванням на монітор, телефон або електронну пошту. Аналітичні дані можна відображати на моніторах персоналу або інтегрувати та аналізувати за допомогою платформи бізнес-аналітики для виявлення закономірностей та оптимізації управління чергами.
Можна налаштувати звіти, які показують системність цієї проблеми та дозволяють приймати взважені рішення щодо оптимізації робочого часу персоналу та графіка роботи торгової точки.
Для зручності покупців можна замовити, налаштувати та використовувати модуль візуального відображення кількості людей на касах. Монітори встановлюються в передкасовій зоні магазину та інформують покупців про довжину черг на касах. Замість моніторів над кожним касовим апаратом можна замовити світлові індикатори двох або трьох кольорів: зеленого, жовтого та червоного, які видно здалеку. Вони допомагають клієнтам обрати менш завантажений касовий апарат для оплати.
Інтелектуальне відеоспостереження для контролю за чергами в магазинах дозволяє покращити процес обслуговування, оптимізувати витрати та забезпечити більш комфортні умови для клієнтів. Дані відеоаналітики допомагають аналізувати навантаження на каси в різний час і дні тижня, щоб знайти оптимальну кількість працюючих кас.
Відсутність черг або зменшення часу очікування може позитивно вплинути на задоволення клієнтів та їхній загальний досвід взаємодії з магазином.
Моніторинг черг дозволяє оптимізувати розстановку кас та персоналу, реагуючи на зміни в навантаженні та руху покупців. Моніторинг черг сприяє зменшенню часу очікування та покращенню якості обслуговування.
Інтелектуальний підрахунок черг надає можливість аналізувати дані про тривалість черг і їх динаміку протягом дня, тижня або сезону. Це допомагає адміністрації магазину оптимально планувати кадрові ресурси, ефективно складати графіки роботи персоналу відповідно до потреб, попиту та робочого навантаження.
Відеоаналітика може автоматично надсилати сповіщення або сигнали для поліпшення управління чергами та оптимізації обслуговування без прямого втручання контролюючого персоналу.
Автоматизований контроль черг можна замовити для різних типів об'єктів у роздрібній торгівлі: гіпермаркети та супермаркети, зони гастрономії, кулінарії, випічки та інших відділів персонального обслуговування супермаркетів, великі магазини, магазини взуття і одягу, торгово-розважальні центри, магазини електроніки, кав'ярні, ресторани, заклади швидкого харчування та кафетерії, аптеки та оптики, медичні лабораторії, дитячі магазини, магазини косметики і парфумерії.
Наш підхід охоплює всі етапи проектів: аналіз і дослідження бізнес-потреб клієнта, складання технічного завдання, проектування та розробка індивідуального та ефективного рішення, постачання обладнання та програмного забезпечення, впровадження та налаштування, комплексне тестування рішень та, за необхідності, оптимізацію. VERNA не завершує свою роботу після впровадження. Наші спеціалісти готові забезпечити стабільну роботу системи та надати необхідну підтримку на всіх етапах використання рішення.
Ми працюємо по всій території України. Завдяки широкій мережі наших інженерів наші замовники можуть замовити, а ми забезпечуємо оперативне впровадження та реалізацію проектів для наших клієнтів. Ми розуміємо, що кожен регіон має свої унікальні особливості, в той же час завдяки нашій мережі інженерів ми можемо гарантувати стабільність у всіх наших проектах. Однією з наших переваг є можливість пропонувати уніфіковані та стабільні ціни для роздрібних мереж.
Наші інженери - це висококваліфіковані фахівці з багаторічним досвідом в галузі інформаційних технологій та впровадження проектів. Вони розташовані в різних регіонах України і готові взяти на себе відповідальність за реалізацію проектів де завгодно, де це може бути необхідно.
Протягом понад 20 років роботи на IT-ринку України ми впроваджували безліч ІТ-рішень для відомих роздрібних мереж. Ми постійно вдосконалюємо та впроваджуємо передові технології в роздрібній торгівлі. Великі та впливові мережі довіряють та обирають компанію VERNA як свого надійного партнера завдяки нашій надійності.
Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти