hreflang="uk-UA"

Теплова карта трафіку покупців у магазині

Для визначення популярності різних стійок, вітрин у магазині; виявлення кращих маршрутів руху людей чи транспортних засобів на території; аналізу статистики відвідувань об'єктів розроблено алгоритми побудови теплових карт з використанням камер оглядового відеоспостереження.

Теплова карта допомагає адміністрації ефективно розташовувати вітрини, аналізувати рівномірно розподілені потоки покупців площею магазину та перевіряти чи немає вузьких місць і заторів з візками, захаращених проходів. Відділ маркетину може привабливіше оформляти вітрини, відстежувати ефективність маркетингових компаній із залучення покупців.

Теплова карта візуалізує інтенсивність руху у різних областях кадру. Вона формується шляхом підсумовування часу, протягом якого у певній точці спостерігається рух. Програмне забезпечення виділяє ділянки, де відвідувачі найчастіше знаходяться та затримуються найтриваліший час.

Для візуалізації інтенсивності руху використовується колірна шкала: кольорові області, забарвлені залежно від інтенсивності руху, накладаються на зображення прозорим шаром.

Для оцінки якості викладення товару можна накласти дані про колірну температуру в місці розташування певного товару або виду товару з кількістю покупок, що здійснені по ньому. Ці теплові карти відбивають час, протягом якого покупець затримався біля тієї чи іншої вітрини. Якщо покупці зупиняються біля вітрини, але не купують, варто проаналізувати причини.

Для визначення найефективнішого планування магазину та розташування товарів зручно користуватися тепловою картою на основі треків рухів покупців. Чим яскравіше забарвлена область, тим частіше тут проходять відвідувачі. Ця інформація дозволить виявити "мертві зони" та зацікавити покупця обійти весь магазин та по шляху вибрати більше товару.

Занадто яскраві зони на такій карті дозволять виявити місця, де проходить дуже багато покупців та можуть утворитися затори. Адміністрація може розвести потоки в різні боки, перемістивши, наприклад, найбільш популярні вітрини подалі одна від іншої, для більшого комфорту покупця.

Приклади з діючого об'єкту

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку