hreflang="uk-UA"
Система контролю допомагає оцінювати якість роботи персоналу, підвищувати якість обслуговування покупців у рітейлі.
Модуль відстежує присутність персоналу в зонах гастрономії, кулінарії, випічки та інших відділів персонального обслуговування, веде облік покупців, які отримали необхідні послуги та залишених поза увагою відвідувачів, формує звіт про швидкість та якість наданого сервісу.
Адміністрація задає необхідні параметри роботи системи: область робочої зони персоналу, графік роботи співробітників, граничний час обслуговування одного клієнта, допустимий час відсутності працівника на робочому місці.
У разі порушення персоналом прийнятих у роздрібній мережі норм надсилає повідомлення адміністратору магазину у режимі реального часу.
Модуль може розпізнавати працівників за кольором уніформи та щоденно створює звіти за фактичним часом перебування та відсутності співробітника на місці, надсилає звіти на пошту відповідальній особі.
Відеоматеріали зберігаються для доказової бази під час вирішення конфліктів.
Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти