hreflang="uk-UA"

Оптимізація ІТ-парку та обслуговування ІТ-інфраструктури в режимі аутсорсингу

СЕБ Банк

Цілі проєкту


СЕБ Банк розширює свою присутність у кількох регіонах України. Зростання філіальної мережі спричинило збільшення витрат на технічну та сервісну підтримку ІТ-інфраструктури. Керівництвом банку поставлено завдання зі зменшення витрат на ІТ. Розглянуті варіанти рішень привели до укладення договору з компанією VERNA.

Особливі вимоги до рішення

• Перед укладенням договору на ІТ-аутсорсинг потрібно було оптимізувати парк обладнання замовника.

• Швидка заміна несправного обладнання без втрати функціональності підрозділів банку.

• Очікуваний ефект від виконання проєкту – скорочення ІТ-витрат із забезпеченням безперервності та якості основних сервісів для співробітників і клієнтів банку.

Опис рішення


Робота за договором ІТ-аутсорсингу з компанією VERNA розпочата з пілотного проєкту, який охоплює вісім відділень СЕБ Банку в Дніпропетровській області. Договором передбачено виконання 14 видів робіт, серед яких:

• введення в експлуатацію нового та модернізація існуючого обладнання;

• обслуговування, діагностика та ремонт обладнання і мереж;

• оновлення та налаштування програмного забезпечення;

• постачання витратних матеріалів та елементів;

• інші роботи з сервісної та технічної підтримки.

Для забезпечення безперервної роботи відділень банку створено резервний фонд обладнання.

Для виконання підрядних робіт до проєктної команди VERNA переведено ІТ-фахівців із досвідом роботи з інформаційною системою банку. Це забезпечує необхідний рівень сервісу з боку підрядника. У разі критичних заявок, включно з втратою функціональності обладнання, час реакції із виїздом інженера для усунення несправності становить дві години для відділень у Дніпрі та чотири години для відділень за межами обласного центру.

Особливості рішення


Особливістю проєкту є попередньо проведена оптимізація ІТ-парку у відділеннях СЕБ Банку. Представники компанії VERNA протягом чотирьох днів провели інвентаризацію ІТ-обладнання. За результатами інвентаризації складено перелік неремонтопридатної та морально застарілої техніки. Таке обладнання підлягає списанню з оформленням усіх необхідних документів та транспортуванням до центрального офісу банку для подальшої утилізації. У результаті цих дій створено перелік сучасного надійного ІТ-обладнання для технічної підтримки.

Результати та переваги від реалізації проєкту

• Оптимізація парку обладнання дозволила виключити невиправдані витрати СЕБ Банку на обслуговування морально застарілої та неремонтопридатної техніки.

• Зниження рівня витрат на обслуговування інформаційної системи СЕБ Банку досягнуто шляхом передачі непрофільних функцій і робіт в аутсорсинг.

Відгук клієнта щодо цього проєкту

На сьогодні виконання договору технічної підтримки відповідає узгодженим вимогам і умовам. Можна також зазначити, що обрана схема співпраці дає очікуваний ефект, ми розглядаємо можливість розширення такої практики. За підсумками пілотного проєкту готується передача на ІТ-аутсорсинг компанії VERNA мережі відділень СЕБ Банку в ще одному регіоні України.

Юрій Лебедєв, заступник начальника ІТ-департаменту СЕБ Банк

Публічне акціонерне товариство СЕБ Банк – універсальний банк, який з 2006 року представляє в Україні шведську фінансову групу Skandinavska Enskilda Banken (SEB). Група SEB надає банківські послуги у країнах Північної Європи та Балтії.

Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти

Залишити заявку
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми зв'яжемось з вами найближчим часом.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію
Отримати консультацію