hreflang="uk-UA"
СЕБ Банк розширює свою присутність у кількох регіонах України. Зростання філіальної мережі спричинило збільшення витрат на технічну та сервісну підтримку ІТ-інфраструктури. Керівництвом банку поставлено завдання зі зменшення витрат на ІТ. Розглянуті варіанти рішень привели до укладення договору з компанією VERNA.
• Перед укладенням договору на ІТ-аутсорсинг потрібно було оптимізувати парк обладнання замовника.
• Швидка заміна несправного обладнання без втрати функціональності підрозділів банку.
• Очікуваний ефект від виконання проєкту – скорочення ІТ-витрат із забезпеченням безперервності та якості основних сервісів для співробітників і клієнтів банку.
Робота за договором ІТ-аутсорсингу з компанією VERNA розпочата з пілотного проєкту, який охоплює вісім відділень СЕБ Банку в Дніпропетровській області. Договором передбачено виконання 14 видів робіт, серед яких:
• введення в експлуатацію нового та модернізація існуючого обладнання;
• обслуговування, діагностика та ремонт обладнання і мереж;
• оновлення та налаштування програмного забезпечення;
• постачання витратних матеріалів та елементів;
• інші роботи з сервісної та технічної підтримки.
Для забезпечення безперервної роботи відділень банку створено резервний фонд обладнання.
Для виконання підрядних робіт до проєктної команди VERNA переведено ІТ-фахівців із досвідом роботи з інформаційною системою банку. Це забезпечує необхідний рівень сервісу з боку підрядника. У разі критичних заявок, включно з втратою функціональності обладнання, час реакції із виїздом інженера для усунення несправності становить дві години для відділень у Дніпрі та чотири години для відділень за межами обласного центру.
Особливістю проєкту є попередньо проведена оптимізація ІТ-парку у відділеннях СЕБ Банку. Представники компанії VERNA протягом чотирьох днів провели інвентаризацію ІТ-обладнання. За результатами інвентаризації складено перелік неремонтопридатної та морально застарілої техніки. Таке обладнання підлягає списанню з оформленням усіх необхідних документів та транспортуванням до центрального офісу банку для подальшої утилізації. У результаті цих дій створено перелік сучасного надійного ІТ-обладнання для технічної підтримки.
• Оптимізація парку обладнання дозволила виключити невиправдані витрати СЕБ Банку на обслуговування морально застарілої та неремонтопридатної техніки.
• Зниження рівня витрат на обслуговування інформаційної системи СЕБ Банку досягнуто шляхом передачі непрофільних функцій і робіт в аутсорсинг.
На сьогодні виконання договору технічної підтримки відповідає узгодженим вимогам і умовам. Можна також зазначити, що обрана схема співпраці дає очікуваний ефект, ми розглядаємо можливість розширення такої практики. За підсумками пілотного проєкту готується передача на ІТ-аутсорсинг компанії VERNA мережі відділень СЕБ Банку в ще одному регіоні України.
Юрій Лебедєв, заступник начальника ІТ-департаменту СЕБ Банк
Публічне акціонерне товариство СЕБ Банк – універсальний банк, який з 2006 року представляє в Україні шведську фінансову групу Skandinavska Enskilda Banken (SEB). Група SEB надає банківські послуги у країнах Північної Європи та Балтії.
Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти