hreflang="uk-UA"
Події поточного року поставили перед бізнесом безліч викликів та перевірочних питань. Одним із основних пунктів перевірки стала оцінка готовності до роботи в режимі «закритих дверей». Ще за часів карантину головним трендом у роздрібному бізнесі виявилася потреба посилювати позиції в онлайн. Компанії не тільки запускали рекламні кампанії через соціальні мережі та онлайн-платформи, а й відкривали нові та модернізували діючі інтернет-магазини.
При розвитку доступу до своїх продуктів масштабний роздрібний бізнес стикається з необхідністю об'єднувати їх у єдину ефективну інформаційну систему – доступну в будь-який час і з можливістю витримувати пікові навантаження. Забезпечувати такий гнучкий та стійкий підхід та безпеку роботи допомагає використання хмарних рішень. Крім того, "хмари" дозволяють оперативно реагувати на зміни - мінімальною кількістю технічних фахівців.
Один із наших клієнтів, найбільша українська мережа магазинів косметики та парфумерії преміум-класу BROCARD, також зробила вибір на користь хмарної ІТ-інфраструктури та розмістила свій інтернет-магазин BROCARD.UA на базі популярної хмарної платформи Amazon Web Services (AWS).
Нашій компанії «Брокард-Україна» довірила побудову та подальшу технічну підтримку інфраструктури.
Проект проходив кілька стадій:
• оцінка представлених на ринку технологій,
• вибір підходу до побудови інфраструктури між «on-premise» та «хмарою»,
• узгодження обраного підходу із спільною та ІТ-стратегією розвитку «Брокард-Україна» в умовах бізнес-середовища, що динамічно змінюється.
На кожному етапі ми тісно співпрацювали із представниками замовника. Після детального аналізу та з урахуванням досвіду роботи з ПЗ та серверними програмами наша команда визначила конфігурацію, правила та політики проактивного моніторингу, створила процедури швидкого оновлення сервісів до нових версій.
Потім ми перенесли дані на підготовлену інфраструктуру, провели тестування як інфраструктури, так і роботи сайту, налаштували моніторинг, резервне копіювання та регламенти, завдяки яким проводиться регулярна перевірка ключових компонентів.
Безпека системи забезпечена засобами AWS та Cloudflare.
За перші 4 місяці ми досягли запланованих результатів як за навантаженням, так і за продуктивністю та довели ефективність обраної технології.
Брокард-Україна - оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury.
Станом на 2022 ріку компанії 97 магазинів у 26 містах України під брендами BROCARD, Kiehl's та М.А.С, інтернет-магазини BROCARD.UA та LETU.UA, 1 700 співробітників та 1 500000 постійних клієнтів.
Саме з магазину Брокард 1997 року розпочалася нова історія преміальної косметики та парфумерії в Україні. Компанія тричі входила до топ найкращих роботодавців України.
Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти