hreflang="uk-UA"
З листопада 2012 року компанія VERNA надає послуги для 382 відділень та 282 точок споживчого кредитування в усіх областях України.
Однією з цілей проекту було сполучення автоматизованих систем управління зверненнями користувачів Service Desk HP OpenView та Microsoft SCSM Укрсиббанка та VERNA.
* аутсорсинг технічної підтримки ІТ-інфраструктури робочих місць співробітників відділень, точок споживчого кредитування, офісів банку: СКС, телекомунікаційне та ІТ-обладнання, обладнання робочих місць користувачів, офісна техніка.
* аутсорсинг друку точок споживчого кредитування, який включає повний комплекс послуг з принтінгу, у тому числі надання власного обладнання для друку на робоче місце точки кредитування. При цьому вартість послуг включена до вартості відбитка.
* автоматичний обмін електронними повідомленнями з інформацією про звернення та їх виконання між автоматизованими системами управління зверненнями Укрсиббанку та Верна, що дозволило оптимізувати процес реєстрації звернень та контролювати їх виконання у строк.
Впровадження проекту дозволило Укрсиббанку провести зміни в організаційній структурі ІТ підтримки, продиктовані сучасними вимогами ринку. Проєкту вже майже 12 років та протягом усього терміну реалізації послуги надаються з високим показником рівня обслуговування – понад 95%.
У Банку проект визнано успішним.
Для VERNA він залишається найзначущим у портфоліо.
АТ «УКРСІББАНК» – один із найбільших українських банків, основним акціонером якого є світовий лідер ринку фінансових послуг, найбільша міжнародна фінансова група BNP Paribas.
Зв'яжіться з нами, щоб отримати більше інформації про наші рішення та проєкти